Pomoc

Poruszanie się po sklepie jest bardzo proste i wygodniejsze niż w tradycyjnym sklepie.

 

Wcale nie musisz wychodzić z domu i masz dowolną ilość czasu by przejrzeć ofertę galerii.

 

A jest ona podzielona na dwie główne kategorie: dla Niej i dla Niego .

 

Jeśli klikniesz na którąś z kategorii wyświetli Ci się lista podkategorii : kolczyki, spinki mankietowe, itp. Wystarczy kliknąć na interesującą Cię podkategorię.

 

U góry strony masz możliwość wybrania sobie sposobu  sortowania wyświetlanych wyrobów - według ceny lub nazwy.

 

Jeśli chcesz więcej informacji o produkcie kliknij jego zdjęcie lub pasek "więcej..." .

 

Teraz możesz bliżej się przyjżeć produktowi. Za mało? Kliknij zdjęcie. Otworzy Ci się osobne okno z dobrym powiększeniem wyrobu.

 

Jeśli zdecydowałaś/eś się kupić produkt kliknij ikonkę koszyka. Teraz twój zakup jest „odłożony" w wirtualnym koszyku.

 

Możesz go tam zostawić i poszukać jeszcze czegoś interesującego klikając „kontynuuj zakupy" lub zakończyć na tym.

 

Przed finalizacją zamówienia możesz oczywiście modyfikować zawartość swojego koszyka.

 

Możesz wybrać ilość sztuk  produktu albo wycofać się z zakupów zaznaczając ikonkę „usuń " a następnie „ akceptuj zmiany" .

 

Ważne jest abyś zapoznał/a się również z regulaminem.

 

jeśli zdecydowałaś/eś się na zakup wówczas masz przed sobą cztery kroki.

 


 

Krok 1 Twój Koszyk"

 

Sprawdź czy w koszyku jest właściwy produkt i ilość sztuk.

 

Następnie wybierz sposób oraz koszt dostawy: Poczta Polska - list prioryretowy zwykły lub ubezpieczony, przesyłka kurierem, lub może osobiście chcesz go odebrać?

 

Jeśli już wszystko wypełniłaś/eś kliknij „ realizuj zamówienie "

 


 

Krok 2 „Dane nadawcy i odbiorcy"

 

Teraz czeka Cię trochę pracy. Musisz wypełnić rubryki podane po prawej stronie. Zrób to dokładnie. Od tego zależy czy zamówienie dotrze do Ciebie. Rubryki oznaczone tłustym drukiem sa obowiązkowe. Jeśli potrzebujesz fakturę zaznacz to w miejscu pod Uwagami.

 

Jeśli wolisz odebrać zamówienie osobiście i zapłacić przy odbiorze zaznacz to w „Uwagach"

 

Warto jest też od razu się zarejestrować - po lewej stronie. Oszczędzisz sobie w ten sposób sporo czasu na przyszłość i nie będziesz musiał znów wypełniać tych żmudnych rubryk. A i możesz skorzystać na rabatach , które przysługują stałym klientom galerii.

 

 

 

  Krok 3 „Wybór płatności"

 

Teraz musisz się zdecydować jak chcesz zapłacić za zamówienie. Masz cztery możliwośći:

 

przelew bankowy, Przelewy24, kartą kredytową - opcja uruchamiana z Przelewy24, lub na miejscu odbierając osobiście zamówienie.

 

Jeśli płacisz poprzez usługę Przelewy 24 może to chwilkę potrwać zanim system wszystko sprawdzi. Bądź cierpliwy i poczekaj, aż system wyświetli Ci informację, że transakcja została prawidłowo przeprowadzona.

 


 

Krok 4 „Zakończenie zamówienia"

 

 

 

Po złożeniu zamówienia na Toją skrzynkę przyjdzie e-mail z informacją dotyczącą zamówienia oraz prośbą o potwierdzenie go. Wystarczy teraz tylko kliknąć „Potwierdzam zamówienie".

 

Od tej chwili stałaś/eś się właścicielem zamówionego produktu. Zostanie on wysłany do Ciebie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.

 
Jeśli rozmyślisz się po dokonaniu zamówienia i będziesz chciał/a je anulować wówczas skontaktuj się z nami niezwłocznie dzwoniąc na numer 602 471 498 lub wysyłając e-maila na adres amberaura@amberaura.pl